Гарантія і повернення
ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ СОНЦЕЗАХИСНИХ ОКУЛЯРІВ ТА ОПРАВ:
- Окуляри повинні зберігатися у футлярі.
- Знімати і вдягати окуляри слід двома руками.
- Не можна тримати окуляри поблизу нагрівальних приладів, вогню, на відкритому сонці, відвідувати в окулярах сауну.
- Слід берегти окуляри від механічних впливів: натискання, ударів, падіння, шкрябання, згинання та ін.
- Забороняється класти окуляри лінзами вниз на тверду поверхню.
- У догляді за лінзами рекомендується використовувати спеціальні спреї та серветки з мікрофібри. Уникайте протирання паперовими серветками, або одягом, щоб попередити появу подряпин.
- Не допускати впливу на окуляри агресивних засобів: ацетон, ртуть, лак та ін.
Важливо! Під впливом високих температур (тепло від вогню, від духової шафи, нагріте на сонці авто) чи хімічних засобів, покриття на оптичних чи сонцезахисних лінзах, можуть пошкодитись, а саме деформуватися чи потріскатися або частково відшаруватися. Це не є виробничим браком, тому обміну по гарантії не підлягають.
У разі порушення правил експлуатації, продавець не приймає претензій до якості придбаного товару.
УМОВИ ГАРАНТІЇ
СОНЦЕЗАХИСНІ ОКУЛЯРИ ТА ОПРАВИ
Гарантія на оправи і сонцезахисні окуляри надається на термін 6 місяців за умови правильної експлуатації окулярів.
Гарантія на окуляри не надається в разі пошкодження окулярів, які виникли в результаті:
- Недбалого використання;
- Недотримання правил експлуатації;
- Самостійної заміни частини оправи, лінз або ремонту;
- Фізичного зносу після закінчення терміну гарантії.
Гарантійний ремонт передбачає:
- Корегування посадки
- Заміна носоупорів, гвинтів та гайок
При виявленні виробничого браку, виріб буде відправлений на експертизу, і якщо дефект підтверджується, буде запропонований обмін товару або повернення коштів. Термін проведення експертизи від 3 до 21 днів.
ЛІНЗИ, АКСЕСУАРИ ТА ЗАСОБИ З ДОГЛЯДУ
На м'які контактні лінзи, аксесуари до них і засоби догляду (розчини і зволожуючі краплі) гарантія не надається.
При виробничому браку виріб буде відправлений на експертизу, і якщо дефект підтверджується, буде запропонований обмін товару або повернення коштів. Термін проведення експертизи від 3 до 21 днів.
Контактна лінза повинна бути повернена в контейнері з розчином і з блістером, в якому вона перебувала на момент покупки. У цьому випадку повернення здійснюється протягом 14 днів з дня покупки товару.
Претензії на можливий дефект та повернення лінзи приймаються від покупців, у яких є рецепт на ці лінзи і лінзи носяться не вперше. Це правило стосується і кольорових лінз.
ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ
ПОВЕРНЕННЯ СОНЦЕЗАХИСНИХ ОКУЛЯРІВ
Ви можете повернути сонцезахисні окуляри протягом 14-ти календарних днів з моменту придбання, якщо вони знаходяться в первісному стані без пошкоджень та зі всіма комплектуючими.
Для повернення вам необхідно зберегти оригінал чеку на придбання сонцезахисних окулярів (без оригіналу чека товар поверненню не підлягає).
ПОВЕРНЕННЯ ОПРАВИ
Ви можете повернути оправу протягом 14-ти календарних днів з моменту придбання, якщо вона знаходиться в первісному вигляді без пошкоджень з усіма комплектуючими і якщо в неї не були встановлені лінзи.
Для повернення вам необхідно зберегти оригінал чеку на придбання оправи (без оригіналу чека товар поверненню не підлягає).
ПОВЕРНЕННЯ М'ЯКИХ КОНТАКТНИХ ЛІНЗ, АКСЕСУАРІВ ДО НИХ, РОЗЧИНІВ І ЗВОЛОЖУЮЧИХ КРАПЕЛЬ
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 року про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу МОЗ України №360 від 19.07.2005 року (пункт 16): контактні лінзи, засоби догляду за ними і розчини, належать до лікарських засобів і предметів санітарії та гігієни, тому поверненню та обміну не підлягають.
ПОВЕРНЕННЯ АКЦІЙНОГО ТОВАРУ
Обмін чи повернення акційного товару здійснюється за ціною товару на момент придбання.
Якщо умовою отримання знижки було придбання декількох товарів, то товари вважаються комплектом. Неможливо повернути один чи декілька товарів з комплекту, поверненню підлягає лише повний комплект.
Повернення можливе тільки за умов первісного вигляду придбаного товару без пошкоджень з усіма комплектуючими та збереження оригіналу чека (без оригіналу чека товар поверненню не підлягає).